Keskustelutilaisuus PEVISA-sääntömuutosehdotuksesta to 7.3.2024

keskustelutilaisuus_07032024

Tule mukaan PEVISA-keskustelutilaisuuteen, joka järjestetään torstaina 7.3.2024 klo 18.00 Teamsissa. Tilaisuus on maksuton Shetlanninlammaskoirat ry:n jäsenille. Tilaisuuden avulla on tarkoitus taustoittaa ja vastata kysymyksiin vuosikokouksen sääntömuutosehdotusta urosten jälkeläismäärän rajoittamista koskien. Lue lisää vuosikokouksen omalta sivulta.

Keskustelutilaisuudessa puhujana on jalostusasiantuntija Maija Päivärinta.

Ilmoittauduthan tilaisuuteen viimeistään sunnuntaina 3.3.2024. Mikäli ilmoittautumisia tulee runsaasti pidätämme oikeuden päättää ilmoittautuminen aiemmin (Teams-kokoukseen mahtuu korkeintaan 300). Keskustelusta tulee tallenne, joka julkaistaan jäsensivuilla. Tallenteen katseluaikaa on 2 viikkoa.

Ilmoittautuminen keskustelutilaisuuteen: https://forms.gle/ndTdUXi8hzs8M9RE9

Ohjeet osallistumiseen:

Teams-linkki toimitetaan ilmoittautuneille sähköpostitse viimeistään 6.3.2024. Varmistathan, että olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein. Jos et ole saanut linkkiä, tarkistathan myös roskapostikansion ja sen jälkeen olethan ajoissa ennen luentoa yhteydessä jalostustoimikuntaan. Linkkejä ei selvitellä tilaisuuden aikana.

Pidäthän huolen, että olet liittynyt tilaisuuteen hyvissä ajoin ennen klo 18. Mikäli tilaisuuteen osallistuu paljon jäseniä, joudumme jakamaan puheenvuoroja Teamsin käsitoiminnon avulla. Pidäthän mikin ja videon kiinni aina, kun et itse ole puheenvuorossa.

Mikäli tulee kysyttävää, ole yhteyksissä jalostustoimikuntaan:

jalostustoimikunta@jalostustoimikunta.fi