Jäsensivut otetaan käyttöön ihan kohta!

jasensivut_tulossa_tausta

Jäsensivut on jatkossa uusi upea jäsenetu yhdistyksen jäsenille.

Jäsensivujen kautta pääset näkemään nettisivujemme täysin uuden osion, jonne päästäkseen tulee rekisteröityä. Rekisteröitymistä varten sinun pitää huolehtia, että yhdistyksen tiedoissa on toimiva sähköpostiosoite. Rekisteröitymisen jälkeen sinun ei tarvitse kuin muistaa käyttäjätunnuksesi ja salasanasi.

Jokaiselle jäsenelle, jonka tiedoissa on sähköpostiosoite, tullaan lähettämään viikon sisällä sähköposti, jonka avulla pääset rekisteröitymään. Tämän viestin lähettäjänä on notifications@passwd.floapps.com. Viestissä oleva linkki on voimassa 10 vuorokautta. Lisätietoa tilin aktivoinnista ja kirjautumisesta saat kirjautumissivun ohjeista.

Jäsensivuilta löydät mm.
Lehtiarkiston 1970-luvulta asti. Lehtiarkistoa täydennetään hiljalleen.
– Vanhoja näyttelyarvosteluja, joita yhdistys ei vielä aiemmin ole julkaissut. Myös näyttelyarvosteluja lisätään sitä mukaa, kun uusia saadaan kirjoitettua paperilta digimuotoon.
Vuosikokouspöytäkirjat julkaistaan jatkossa vain jäsensivuilla.
Shelttishopista pystyy jatkossa tekemään tilauksen vain jäsensivujen kautta

Vinkki: Jos sait tänä vuonna jäsenmaksulaskun paperisena postiluukkuusi, tarkoittaa se sitä, että yhdistyksellä ei ole tiedossa sinun sähköpostiosoitettasi. Täytäthän osoitteenmuutoslomakkeen, jotta saat käyttäjätunnukset käyttöösi mahdollisimman pian, kun jäsensivut avataan.