Uusi visuaalinen ilme yhdistykselle: Haetaan uuden ilmeen suunnittelijaa – oletko se sinä?

Kuvaaja Nurmi Jaana

Tiedotetta muokattu 12.5. aamulla Sheltit-lehden osuuden osalta.

Shetlanninlammaskoirat ry etsii henkilöä tai yritystä, joka suunnittelisi yhdistykselle uuden visuaalisen ilmeen juhlavuodelle 2024, jonka käyttöä mahdollisesti jatketaan myös juhlavuoden jälkeen. Uuden graafisen ohjeen mukaan tullaan päivittämään mm. yhdistyksen

• Kotisivujen ilme & pohjat somekuviin (Facebook & Instagram)
  • Asiakirjapohjat (Word, Powerpoint, Excel)
  • Kunniakirjapohja
  • Yhdistyksen julkaisemat oppaat ja käsikirjat
  • Uusi kuosi ja/tai värit ShelttiShop-tuotteille ja seuravaatteille
  • Messumateriaalia, esim. roll-up

Sheltit-lehden ulkoasua uudistettiin talvella ja sitä ja sen värimaailmaan toivotaan käytettävän visuaalisen ilmeen pohjana/inspiraationa. Lehdestä 1/23 teaseri: https://www.shetlanninlammaskoirat.fi/wp-content/uploads/2023/03/sheltit_lehti_1_2023_teaseri.pdf

Materiaalit tulee toteuttaa porrastetusti kesän ja syksyn 2023 aikana. Toivomme tarjouksissa eriteltävän eri materiaalikokonaisuuksien kustannuksia. Varsinaisten painomateriaalien lisäksi tarvitaan siis graafinen ohjeistus yhdistyksen toimijoiden käyttöön. Toiveissa on yhtenäistää yhdistyksen viestintää kaikissa kanavissa ja eri tekijöiden tekemisissä.

Ilmianna itsesi tai vinkkaa tästä yritykselle, joka voisi tarjouksen jättää! Tarjoukset lähetettävä 4.6.2023 mennessä sihteerin sähköpostiin: sihteeri@shetlanninlammaskoirat.fi.