Hyvää Koiranpäivää!

SSSRY_40V_logo_soopeli_tiedote_valkoinen pohja

Toivottavasti Koiranpäivä on joka päivä! Erityinen koirien oma päivä on kuitenkin 24.4., jota vietetään Suomessa vuosittain. Koiranpäivällä Kennelliitto haluaa muistuttaa ihmisen parhaan ystävän merkityksestä. Koiranpäivänä korostetaan pehmeitä ja lämpimiä arvoja ja kerrotaan koiran erilaisista rooleista ihmisen elämässä ja yhteiskunnassa. Koiranpäivänä on usein erilaisia tapahtumia ja Kennelliitolla vaihtelevia teemoja. Vuonna 2024 Koiranpäivän teemat ovat Kennelliiton teemojen mukaisesti terveys ja hyvinvointi.

Shetlanninlammaskoirat ry osallistui Kennelliiton Koiranpäivän terveysteemaan liittyvään haasteeseen. Haasteesta ja Koiranpäivän tapahtumista voit lukea täältä.

Tästä pääset lukemaan yhdistyksen tekemät toimenpiteet eli Kennelliitolle lähetetyn vastauksen.

Kennelliitto tiedotti Koiranpäivänä haasteen voittajat. Tänä vuonna yhdistyksemme ei sijoittunut. Lisätietoa haasteen voittajiksi valituista voit lukea Kennelliiton sivuilta.

PS. Terveysteeman mukaisesti: Olethan osallistunut omien shelttiesi osalta yhdistyksemme Joka Sheltin Terveyskyselyyn?