Agilityn rotumestaruuskilpailu 2022

agi_rotumestis_2022

Shetlanninlammaskoirien agilityn rotumestaruudesta kilpaillaan 24.7.2022 Helsingissä Agility ry:n virallisten 3-luokan agilitykilpailuiden yhteydessä radoilla A & C. Kilpailupaikkana on Agility ry:n kenttä Käpylän liikuntapuistossa osoitteessa Mäkelänkatu 72, Helsinki. Rotumestaruuksien järjestämisestä vastaa Etelä-Suomen Sheltit.

Rotumestaruuksien säännöt hyväksyttiin hallituksen kokouksessa 10.4.2022 ja niihin voit tutustua rotumestaruuksien omalla sivulla. Rotumestaruuksiin tulee ilmoittautua SAGIn kilpailu- ja tulosjärjestelmän kautta 17.7. mennessä. Kun ilmoittaudut, mainitse osallistuvasi myös rotumestaruuteen ilmoittautumisen Lisätiedot-kentässä ja kirjoita siihen myös koiran ohjaajan tai omistajan Shetlanninlammaskoirat ry:n jäsennumero. Varmista vielä kilpailupäivänä ilmoittautumispisteessä, että sinut on merkitty kilpailemaan rotumestaruudesta.

Rotumestaruutta sponsoroivat Dagsmark Petfood Oy, Nutrolin ja Shetlanninlammaskoirat ry.

Tärkeitä linkkejä:
– Kilpailun tiedot Suomen agilityliiton kilpailu- ja tulosjärjestelmässä
– Etelä-Suomen shelttien fb-tapahtuma
– Etelä-Suomen Shelttien nettisivuilla tietoa
– Agility ry:n fb-tapahtuma

Oheisen kuvan kuvaajatiedot vasemmalta oikealle, ylä- ja alarivi: Karoliina Laakkonen, Irene Erling, huisin_hyva_elama, Saija Viskari, Karoliina Laakkonen ja Saija Viskari.