Jalostustoimikunta etsii uutta puheenjohtajaa

P5162372

Jalostustoimikunta etsii uutta puheenjohtajaa. Oletko eteenpäin katsova yhteen hiileen puhaltava henkilö? Tässä on mahdollisuutesi hakea luottamustoimeen, jonka tarkoituksena on toimia rodun parhaaksi.

Jalostustoimikunta toimii rodun rotujärjestön puolueettomana jalostusta ohjaavana yksikkönä sekä toimii rotukohtaisen jalostuksen tavoiteohjelman (JTO) ja PEVISA-ohjelman mukaisesti. Jalostustoimikunnan tehtävänä on tiedottaa, neuvoa, kerätä ja hyödyntää tietoa, seurata rodun tilaa eri ominaisuuksissa sekä kartoittaa ja vastustaa perinnöllisiä sairauksia.

Tässä on mahdollisuutesi hakea luottamustoimeen, jonka tarkoituksena on toimia rodun parhaaksi. Edellytämme puheenjohtajalta seuraavia ominaisuuksia:

• Tiedonhaluisuus
  • Yhteistyökykyisyys
  • Kokemus kasvattamisesta
  • Halu toimia rodun parhaaksi
  • järjestää rodun tilaa edistäviä koulutuksia ja muita tapahtumia
  • Kokemus yhdistystoiminnasta plussaa, ei välttämättömyys

Yhdistyksen toiveena on toiminnan jatkuvuus, joten puheenjohtajan valintaan kysytään mielipidettä myös nykyiseltä jalostustoimikunnalta. Muut henkilöt jalostustoimikunnassa ovat tällä hetkellä:

• Lepola Era, varapuheenjohtaja
  • Eskelinen Elise, sihteeri
  • Kauhaniemi Katriina
  • Lähderanta Esteri
  • Pääkkönen Hanna
  • Rantalainen Marja
  • Sormo Kia

Lähetä vapaamuotoinen hakemus mahdollisimman pian sihteerille sihteeri@shetlanninlammaskoirat.fi. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä puheenjohtajan tehtävän jättävältä Tiina Ojalalta osoitteesta jalostustoimikunta@shetlanninlammaskoirat.fi. Voit myös vinkata sihteerille henkilöistä, joiden kokisit sopivan jalostustoimikunnan puheenjohtajaksi.

Artikkelikuva: Jenni Nurmi