Rally-tokon rotumestaruuskilpailu 2022

rallyn-rotumestis22

Shetlanninlammaskoirien rally-tokon rotumestaruudesta kilpaillaan 13.11.2022 Lohjan Kirsut ry:n virallisten kilpailuiden yhteydessä kaikissa tasoluokissa (ALO, AVO, OI ja MES). Kilpailupaikkana on Kirsu-halli osoitteessa Jönsbölentie 21 B, Lohja. Kilpailun tuomarina toimii Jaana Karppinen. Rotumestaruuksien järjestämisestä vastaa Etelä-Suomen Sheltit.

Rally-tokon rotumestaruuksien säännöt hyväksyttiin hallituksen sähköpostikokouksessa 12.-14.9.2022 ja niihin voit tutustua rotumestaruuksien omalla sivulla. Ilmoittautuminen/paikan varaus kokeeseen rotumestaruuteen osallistuville alkaa 17.10.2022 klo 8:00. Tarkemmat tiedot kilpailun tiedoissa: https://www.virkku.net/ -sivustolla. Mikäli osallistut shetlanninlammaskoirien rotumestaruuteen, mainitse asiasta ilmottautuessasi lisätiedot-kentässä ja ilmoita siihen myös Shetlanninlammaskoirat ry:n jäsennumerosi. Koiran ohjaajan tai omistajan on oltava rotuyhdistyksen jäsen, jotta koira voi kilpailla rotumestaruudesta. Varmista myös kilpailun ilmoittautumispisteessä paikan päällä, että sinut on merkitty kilpailemaan rotumestaruudesta.

Rotumestaruutta sponsoroivat Dagsmark Petfood Oy, Nutrolin ja Shetlanninlammaskoirat ry.

Tärkeitä linkkejä:
– Kilpailun tiedot Suomen Palveluskoiraliiton Virkussa
– Etelä-Suomen shelttien fb-tapahtuma
– Etelä-Suomen Shelttien nettisivuilla tietoa
– Lohjan Kirsujen fb-tapahtuma (lisätään mahdollisesti linkki myöhemmin)

Oheisen kuvan pikkukuvien kuvaajat: Marikki Miettinen, Miina Jansson ja Jannica Grönmark / JG Foto