Shelttien silmäsairaudet -luento 13.4.2024

silmäluento_fb

Luento shelttien silmäsairauksista järjestetään lauantaina 13.4.2024 klo 11.00 alkaen Teamsissa. Luennon pituus on noin tunti, jonka jälkeen mahdollisuus kysymyksille.

Luennoitsijana toimii Sanna Knuutinen, silmätarkastuslääkäri, Eläinlääkäriasema Kamu. Luennolla perehdytään shetlanninlammaskoirilla esintyviin silmäsairauksiin, varsinkin perinnöllisiin.

Shetlanninlammaskoirat ry:n jäsenille luento on maksuton, muille hinta on 20 euroa.

Ilmoittauduthan tällä lomakkeella viimeistään maanantaina 8.4.2024. Mikäli ilmoittautumisia tulee runsaasti pidätämme oikeuden päättää ilmoittautuminen aiemmin (Teams-kokoukseen mahtuu korkeintaan 300). Luennosta pyritään saamaan tallenne, joka julkaistaan jäsensivuilla. Tallenne on katsottavissa pari viikkoa julkaisun jälkeen.

Ohjeet osallistumiseen:

Tarkista edellisenä iltana, että olet saanut kokouslinkin sähköpostiisi, tarkista myös roskapostikansio. Jos linkkiä ei löydy, olethan mahdollisimman ajoissa ennen luentoa yhteydessä jalostustoimikuntaan.

Pidäthän huolen, että olet liittynyt hyvissä ajoin ennen klo 11.00, kun luento alkaa. Jaetaan puheenvuorot Teamsin käsitoiminnon avulla. Pidetään muuten mikki ja video kiinni aina, kun et itse ole puheenvuorossa. Näin taataan kaikille luentorauha.

Mikäli tulee kysyttävää, ole yhteyksissä jalostustoimikuntaan:

jalostustoimikunta@shetlanninlammaskoirat.fi.