Hallitus tiedottaa 30.8.2022

shelttilogo

Turkinhoito-oppaaseen on päätetty lisätä nippuhinta kasvattajille, eli kun tilaat 5 kpl pentuoppaita ja 5 kpl turkinhoito-oppaita, saat ne yhteensä hintaan 11 e. Hinta lisätty jäsensivuilta löytyvälle Shelttishopin tilauslomakkeelle.

Ensimmäinen ShelttiExpo järjestetään jo ensi viikonloppuna! Expoon on tulossa 26 osallistujaa ja infokirje on lähetetty loppuviikosta osallistujille. Tarkistathan sähköpostisi, jos info ei ole vielä saavuttanut sinua ja olet ilmoittautunut mukaan.

Hallitus on myös pohtinut, miten kasvattajat saataisiin hyödyntämään laajemmin uusien pennunostajien liittämistä jäseneksi. Tiesithän, että kasvattaja voi liittää sinut jäseneksi pentua ostaessasi edulliseen 10 euron hintaan, jos et vielä ole jäsen? Hinta on voimassa, kun kaikki halukkaat pentueen pennunostajat liitetään yhdellä kerralla pentujen ollessa alle 4 kuukauden ikäisiä. Kasvattajan tulee pyytää pennunostajilta suostumus jäseneksi liittämiseen. Lisätietoa liittyisestä ja jäseneduista Jäseneksi-sivulla. Voit varmasti ottaa asian puheeksi myös pentua hankkiessasi, mikäli kasvattaja ei itse muista tätä ehdottaa. Tervetuloa mukaan!

Näiden lisäksi hallitus onnittelee yhdistystä edustaneita joukkueita rally-tokon ja agilityn SM-kilpailuissa tehdyistä hienoista suorituksista! Rally-tokossa yhdistyksen joukkueen sijoitus oli 20./29 kovatasoisessa seurassa. Lisäksi joukkueen MES-luokan koirakko Olivia Byysing & Suzi-dog’s Zin Zin To The Win ylsivät karsintaradan 98 pisteen tuloksella finaaliin sijoittuen lopulta sijalle 15./60. Agilityssa minien joukkue pääsi karsintaradalta finaaliin, jossa lopullinen sijoitus oli huikea 8./38. Medien sijoitus oli 18./37. Agilityssa vain 10 joukkuetta mineissä ja 10 joukkuetta medeissä selvitti tiensä joukkuefinaaleihin. Joukkuetulosten lisäksi SM-kilpailuissa nähtiin hurjan upeita yksilösuorituksia shelttikoirakoilta – onnea jokaiselle osallistuneelle!

Hallituksen seuraava varsinainen kokous on su 16.10.2022. Kokouksessa käsiteltävät asiat tulee toimittaa yhdistyksen sihteerille sähköpostitse viimeistään 9.10.2022. Sihteerin sähköpostiosoite on sihteeri@shetlanninlammaskoirat.fi . Lisäksi pe 30.9.2022 hallitus kokoustaa ensi kevään vuosikokousjärjestelyistä.