Haku yhdistyksen TOKOn SM-joukkueeseen

SSSRY_40V_logo_etusivun_nosto

Shetlanninlammaskoirat ry kokoaa edustusjoukkuetta TOKOn SM-kilpailuun, jotka kilpaillaan 29.-30.6.2024 Laukaassa, Vihtavuoren Liikuntapuistossa.

TOKO SM-kilpailuiden nettisivut:  www.tokosm2024.fi
TOKO SM -facebook-tapahtuma: https://fb.me/e/7GSxvUM9p

Joukkuekilpailuun voivat osallistua Kennelliiton jäsenyhdistykset.

Joukkuekilpailuun voidaan ilmoittaa joukkue, jossa on:

• vähintään 1x ALO, 1x AVO ja 1x VOI/EVL koirakko ja
  • enintään 2x ALO, 2x AVO ja 2x VOI/EVL koirakkoa.

Lisäksi joukkueeseen saa ilmoittaa enintään 3 varakoirakkoa (1x ALO, 1x AVO, 1x VOI/EVL)

Kuvaaja Linda Toivonen

Osallistumisoikeus on puhdasrotuisilla, Suomen Kennelliiton rekisterissä olevilla koirilla. Koiran ohjaajan tulee olla Suomen kansalainen tai Suomessa vakituisesti asuva henkilö. Juoksuisella nartulla on osallistumisoikeus ainoastaan erikoisvoittajaluokkaan (EVL). Tarkista koirien osallistumiskriteerit täältä:

Joukkueen jäsenten tulee olla Shetlanninlammaskoirat ry:n jäseniä ja kilpailla shetlanninlammaskoiran kanssa. Ohjaaja saa osallistua joukkuekilpailuun vain yhdellä koiralla.

Yhdistys maksaa joukkueen osallistumismaksun.

Mikäli joukkueeseen hakijoita joudutaan karsimaan, valinnoissa huomioidaan koirakon paras tulos siitä kilpailuluokasta, jossa koirakko kilpailisi SM-kilpailuissa.

Hae joukkueeseen täyttämällä seuraava lomake sunnuntaina 26.5.2024 klo 20 mennessä!

Joukkuevalinnat pyritään tekemään mahdollisimman pian ilmoittautumisajan päätyttyä!

Mikäli herää kysymyksiä joukkuehakuun liittyen, voit olla yhteydessä sähköpostitse toko@shetlanninlammaskoirat.fi tai puhelimitse/viestillä: Peppi Hopsu / 0505926874