Verkkoluento sunnuntaina 21.11.2021 klo 18-20

vaataja_heli_luento_nelio_pieni

Verkkoluennon aiheena on tällä kertaa ”Shetlanninlammaskoira – Persoonallisuus ja vaikuttavat tekijät”. Luennolla käsitellään koiran persoonallisuutta ja siihen vaikuttavia tekijöitä. Lisäksi kuulet, mitä uusimmat tutkimustulokset kertovat shetlanninlammaskoirien persoonallisuudesta sekä millaiset asiat vaikuttavat koiran persoonallisuuteen ja sen kehittymiseen. Luento sopii kaikille sheltinomistajille, kasvattajille ja omasta sheltistä haaveileville, joten tulethan kuulemaan uusinta tietoa rodun luonteista!

Luennoitsijana toimii Heli Väätäjä (TkT, AmO). Heli on Kennelliiton Käyttäytymisen jalostustyöryhmän jäsen, tutkii mm. koirien hyvinvointiteknologiaa, toimii MH-luonnekuvaajana ja smartDOG testaajana ja on osallistunut shetlanninlammaskoirien JTO:n luonneosuuksien kirjoittamiseen. Shelttiensä kanssa Heli on harrastanut mm. Rally-tokoa ja agilityä. Lisää Helistä: helivaataja.blogspot.fi

Luento on tarkoitettu vain Shetlanninlammaskoirat ry:n jäsenille. Luennolle mahtuu 300 osallistujaa. Ilmoittautuminen aukeaa 5.11. ja on avoinna 15.11. asti. Täytäthän ilmoittautumislomakkeelle jäsennumerosi, jotta jäsenyydet voidaan tarkistaa mahdollisimman helposti. Jos et ole vielä jäsen, käythän täyttämässä jäsenyyslomakkeen mahdollisimman pikaisesti (mielellään ennen 9.11.). Ilmoittautuminen luennolla tapahtuu oheisen lomakkeen kautta. Ilmoittautuminen on sitova, ja ilmoittamatta jätetystä poisjäännistä veloitetaan 20 euron sakkomaksu. Ilmoitathan siis osoitteeseen jalostustoimikunta.sheltit@gmail.com, jos ilmoittautumisen jälkeen selviää, ettet pystykään osallistumaan luennolle, tai sinulla on muuta kysyttävää aiheesta.

Linkki ilmoittautumislomakkeelle: https://forms.gle/SQxBPoejnbfGZwzFA