Hallitus tiedottaa 23.11.2021 kokouksesta

Koiramessut järjestetään messukeskuksessa 18.-19.12.2021. Yhdistys osallistuu messujen Rotutorille ja mukana on myös Shelttishop. Shoppiin on tulossa vielä ennen messuja uusia tuotteita, joten seuraathan tiedotusta! Huomioithan, että Koiramessut on vallitsevien rajoituksien vuoksi ottanut käyttöön koronapassin.

Vuoden shelttikisojen ohjeita ja ilmoittautumistietoja tarkennetaan vielä nettisivuille. Tulossa on erillinen tiedotus, kun ohjeet on varmasti päivitetty ja ajantasalla. Ykkösruusukkeita sen sijaan voi jo hakea, niiden osalta nettisivut ovat ajantasalla.

Päätettiin jakaa lajivastaavien pestejä pienempiin osiin ja muodostaa ns. lajitoimikuntia. Tulossa on kyselytuntia sosiaalisessa mediassa tms., sillä olisi tärkeää saada myös yhdistyksessä olevien lajien asioita edistettyä. Olisitko kiinnostunut hoitamaan jotakin osa-aluetta tai kiinnostunut yhdistystoiminnasta esimerkiksi kaverin kanssa? Lue aiempi hakemus.

Päätettiin jäsenportaalin hankkimisesta. Jäsenportaali tehdään lisätyönä uusille nettisivuille. Tulevassa jäsenportaalissa toivotaan saatavan esiin jäsenille uusia etuja, kuten vanhojen lehtien arkisto sekä menneiden vuosien näyttelyarvostelut, joita ei vielä ole muualla julkaistu.

Suomen agilityliiton lisenssejä on Shetlanninlammaskoirat ry:n nimissä ollut tänä vuonna 5 kpl. Lisätietoa agility-sivulla. Yhdistyksellä oli myös edustaja Suomen agilityliiton syyskokouksessa. Ennen kokousta laadittiin kysely, johon jäsenet saivat vastata ja esittää mielipiteensä, miten yhdistyksen tuli äänestää kokouksessa kysytyistä asioista.

Yhdistyksen vuosikokous järjestetään Tampereella 19.3.2022. Vuosikokouksesta tulossa tarkemmat tiedot lähiaikoina omana tiedotteenaan. Lisätietoa on myös Sheltit-lehden 4/2021 kutsussa.

Hallituksen seuraava kokous järjestetään Tampereella 15.1.2022. Hallituksen käsiteltäväksi tulee toimittaa materiaali sihteerille viikkoa aiemmin, eli 8.1.2022 mennessä.