Vuosikokous 2023

Shetlanninlammaskoirat – Shetland Sheepdogs ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään

lauantaina 18.3.2023 klo 13.00 alkaen Scandic Tampere City, Hämeenkatu 1, 33100 Tampere

Kokoukseen on mahdollista osallistua myös Teams -etäyhteydellä. Äänestäminen suoritetaan Äänestyskoppi -palvelulla. Kokoukseen ilmoittaudutaan etukäteen sähköisellä lomakkeella yhdistyksen kotisivuilla. Ilmoittautuminen 25.2.2023 mennessä tällä lomakkeella.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Lisäksi hallitus tuo keskusteltavaksi esityksen, jossa ehdotetaan, että kennelnimeä anovan henkilön tulee olla rotujärjestön jäsen pidempään ja yhtäjaksoisesti (esim. 1–2 vuotta) ennen kennelnimianomuksen puoltoa. Uudistuksen tavoitteena on varmistaa uusien kasvattajien riittävä rotutuntemus ennen kasvatustyön aloittamista. Käymme aiheesta vapaata keskustelua, jonka pohjalta uusi hallitus tekee päätöksen aiheesta.

Kahvitarjoilu, tervetuloa!

Suosittelemme olemaan ennen oman alaosastosi vuosikokousta yhteydessä alaosaston hallitukseen, jos olet kiinnostunut Shetlanninlammaskoirat ry:n hallitustyöskentelystä. On suositeltavaa, että pääyhdistyksen hallituksessa olijat edustavat aktiivisesti myös omaa alaosastoaan ja edesauttavat tiedon kulkemista alaosaston toimintaan.