Mainokset

Hinnat

Kirjaan on mahdollista ostaa 1/1 ja 1/2 sivun mainospaikkoja.

Jäsenet

1/1 sivun hinta on 100 €
1/2 sivun hinta on 60 €

Ei-jäsenet

1/1 sivun hinta on 500 €
1/2 sivun hinta on 300 €
Hinnat sisältävät alv 24 %.

Valmisaineistot

Ensisijaisesti pyydämme toimittamaan mainokset painovalmiina valmisaineistoina. Kirjan sivukoko on A5.

Huolehdithan, että valmisaineistossasi on 5 mm leikkausvarat (bleed) jokaisessa reunassa. Leikkausvaran lisäksi jokaiseen reunaan tulee 10 mm marginaali, jonka sisälle ei saa sijoittaa tekstiä tai logoa. Mainoksessa ei tulisi mielellään olla kehyksiä, sillä ne voivat leikkautua pois joltain reunalta painossa.

Taustalla oleva kuva saa ja pitää ulottua leikkausvaralle asti, ellet erityisesti halua mainoksen ympärille valkoisia kehyksiä. Mikäli haluat mainokseen valkoiset reunat, marginaalin tulee olla 10 mm. Pidä huoli siitä, ettei kuvasi ole liian tiukkaan rajattu, ettei esim. korvat tai tassut leikkaudu mainoksesta pois.

Leikkausvara on kirjaimellisesti alue, joka leikataan painossa pois. Tämä on aina tarpeellinen, sillä paksun kirjan sivuja ei voi leikata täysin mittatarkasti millilleen oikein ja jos mainoksesta puuttuu leikkausvara, mainoksen ympärille saattaa ilmestyä tahattomasti näkyviin valkoista, painamatonta paperia lopullisessa kirjassa.

Katso täysikokoiset mallikuvat klikkaamalla pikkukuvaa.

Painovalmiin mainosaineiston tulee olla PDF-formaatissa. Emme ota vastaan taitto-ohjelmilla tehtyjä avoimia dokumentteja (esim. indesign-tiedostoja). Aineiston lähettäjä on vastuussa siitä, että valmis PDF-tiedosto vastaa edellä mainittuja vaatimuksia. Taittaja sijoittaa painovalmiin aineiston kirjan sivulle sellaisenaan. Toimituskunta ei vastaa virheellisistä tai väärin tehdyistä valmisaineistoista.

Valmisaineiston mitat

1/1 sivua: 148 x 210 (5 mm leikkausvaran kanssa mainoksen koko 158 mm x 220 mm).

1/2 sivua: 148 x 105 (5 mm leikkausvaran kanssa mainoksen koko 158 mm x 115 mm).

Mitat on ilmoitettu muodossa leveys x korkeus.

Maksa mainospaikka yhdistyksen tilille FI66 1026 3000 4044 44 ja liitä kuittikopio esim. kuva- tai pdf-tiedostona sähköpostiin valmisaineistosi oheen.

Nimeä valmisaineistosi muotoon:

Mainos_Kennelnimi_Kokosivu.pdf tai
Mainos_Kennelnimi_Puolikassivu.pdf

Lähetä valmisaineisto yhdessä kuittikopion kanssa osoitteeseen:
mainokset.shelttikirja@gmail.com

Kirjoita sähköpostin otsikko muodossa “Valmis mainos Kennelnimi mainoksen koko”.

Toimituksessa tehtävät mainokset (ei kaupalliset mainokset)

Jäsen, mikäli haluat, että mainos työstetään valmiiksi lähettämästäsi aineistosta kirjan toimituksessa, lähetä kuittikopion lisäksi mainoksen aineisto (kuva/t ja tekstit) osoitteeseen: mainokset.shelttikirja@gmail.com

Kirjoita sähköpostin otsikko muodossa “Tehtävä mainos Kennelnimi mainoksen koko”.

Lähetä mainokseen tulevat kuvat ja logot täysikokoisina, pakkaamattomina jpg- tai pdf-tiedostoina. Kuvat ja logot tulee lähettää erillisinä kuvatiedostoina sähköpostin liitteenä, ei word-tiedoston sisään liitettynä, sillä word muuntaa kuvatiedostot nettiresoluutioon. Tekstit tulee toimittaa joko word- tai rtf-tiedostoina.

Nimeä mainosaineistosi huolellisesti:
Kennelnimi_logo.pdf