Hallitus tiedottaa 10.11.2022

shelttilogo

Vuoden 2023 rotumestaruuskilpailut eri harrastuslajeissa tulee hakea ensisijaisesti 31.12.2022 mennessä. Rotumestaruuksien järjestäjät valitaan tammikuun 2023 aikana määräpäivään mennessä toimitettujen hakemusten joukosta, huomioiden maantieteellinen vaihtelu tapahtumien järjestämisessä. Jos osaan lajeista ei ole tähän mennessä tullut hakemuksia, myönnetään rotumestaruudet ensimmäiselle kelvolliselle hakijalle. Hakeminen tulee tehdä lajitoimikuntien tai lajin hallitusedustajan kautta, joiden yhteystiedot löydät Hallitus ja toimikunnat -sivulta. Jos siis olet kiinnostunut järjestämään rotumestaruuksia seurassasi ja sitä myöden saamaan tapahtumia eri puolelle Suomea, on nyt paras hetki ottaa yhteyttä omaan seuraasi, selvittää vuodelle 2023 suunniteltuja kisoja/kokeita ja tehdä hakemus ajoissa!

Jäsenistöltä on tullut toiveita, että näin juhlavuoden alla toteutettaisiin jälleen Shetlanninlammaskoirien käsikirja vuosilta 2013-2022. Selvitämme parhaillaan toteutusmahdollisuuksia. Ps. Olethan huomannut, että Shelttishopista on vielä saatavilla vanhempia käsikirjoja – tuhteja tietopaketteja menneiltä vuosikymmeniltä?

Hallitus on myös päättänyt kutsua kotisivuvastaavan jatkossa mukaan hallituksen kokouksiin, jotta saadaan tiedonkulku helpottumaan. Varsin monet hallituksen käsittelemät teemat näkyvät jollakin tavalla myös nettisivuilla ja nettisivujen ajantasalla pitäminen sekä kehitys- ja muutostyöt ovat koko ajan tärkeitä asioita. Mahdollisimman ajantasaiset ja hyvin toimivat sivut palvelevat parhaiten myös kaikkia jäseniämme.

Muistathan myös lähestyvän Koiramessu-viikonlopun Helsingissä ja la-su 3.-4.12. sen rotutorilta löytyvän Shetlanninlammaskoirat ry:n ständin. Shetlanninlammaskoirat löydät paikalta numero 6m30. Shelttishopin tuotteita voit tilata ja maksaa myös etukäteen, jolloin varmistat haluamiesi tuotteiden saatavuuden. Tilaukset tulee tehdä etukäteen marraskuun aikana, eli 30.11.2022 mennessä, jotta tilaus ehditään laskuttaa ja kaikki tavarat pakata mukaan. Shopissa myynnissä myös ajankohtainen piparimuotti, pipoja ja huiveja. Muista myös tyylikäs sateenvarjomme, sillä Koiramessuilta noudettaviin tilauksiin ei lisätä toimituskuluja (sateenvarjon toimituskulut normaalisti 20 euroa). Shopin tuotteisiin ja hintoihin pääset tutustumaan täällä, mutta tilaukset pitää tehdä jäsensivuille rekisteröityneenä. Vielä on hieman selvityksen alla, että saammeko tänä vuonna shoppiin myös korttimaksumahdollisuuden – toivottavasti! Seuraathan vielä tiedotusta lähempänä messuviikonloppua.

Hallituksen seuraava kokous on tiistaina 13.12.2022. Kokouksessa käsiteltävät asiat tulee toimittaa yhdistyksen sihteerille sähköpostitse viimeistään maanantaina 5.12.2022.

Vanhat tiedotteet

Valitse tiedote